josefinaG

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2011

hotellnamnen :

Av Antonia - 1 augusti 2011 17:34

Omeletten : Hade förgat sitt hår så det såg ut som en omelett :P

Pupulära tjejen : Gick till varenda kille och dansade , va super social :P

Fettot : Ful tjej

Finnkillen : En kille som va skiiiiiiit snygg , han hade skit många finnar men skit samma

Fina servitrisen : Jag tyckte han va ful men iallfall , han gillade mary lite :P

Fula servitrisen : komfram till mig och sa ''eat dinner with me , 7o'klock'' ja ba okej , men sen kom jag inte ( vi va på stan ) Nästa morgon försökte han igen men då åkte vi därifrån :P

Pain ögat: Snygg kille , som gillade fettot

Blekisen : Va kompis med silverhalsbandet

Silverhalsbandet : skiiiiit snygg kille , dagen han skulle åka kom han och prata med mig , sen adda han mig på facebook :P

Shortsen : Kompis med marys storebror , mary tyckte han va fin :P

Libanesen : Han är från algeriet men ändo , han kom fram och ville ha marys nummer dom spelade airhockey :P Han gick som en apa NO KIDDING :P



thats that !!


i övermorn åker jag till irland , kan fixa några tidinställda inlägg men annars blir det samma uppdatering som TUNISIEN !! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Antonia - 31 augusti 2011 18:17

LIVET ÄR SÅ JÄVLA BRA JUST NU .   åååh jag älskar allt <3 ...

Av Antonia - 29 augusti 2011 15:35


  Det känns så bra nu <3

Av Antonia - 27 augusti 2011 11:02

      mmmm bäääst <3

Av Antonia - 25 augusti 2011 16:12


Okej så här : Jag har två kompisar X och Y . En grej hade hänt idag i skolan (Jag vet inte vad ) Så X och Y sitter och snackar med en lärare . X och Y hade bara gått ifrån mig innan och sa inte vart dom skulle . Iaf när läraren hade gått säger X jag ...

Av Antonia - 16 augusti 2011 10:49

orkar inte blogga den kommer ligga still i någon månad <3 ...

Presentation

sho bro , jag är 14

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards